Advies

Draadloze deurbellen hebben allerlei opties en specificaties. Lees hier meer informatie en filter op product eigenschappen:

Meer informatie & Product filter

Maar als u toch nog een vraag of advies nodig heeft, dan kan je ons een mail sturen naar [email protected].

Of bel:

020 – 214 61 61

 

Support

Heb je na aankoop een vraag over een product?
Bekijk dan hier voor een snelle oplossing:

Manuals, FAQ’s & Videos

Geen oplossing kunnen vinden? Stuur dan een mailtje naar ons [email protected].

Als je ons mailt, stuur dan ons:

• Je aankoopbewijs
(wij leveren alleen onze gespecialiseerde support aan onze eigen kanten, een goede reden om bij ons te kopen!)
• Je vraag
We streven er naar om je binnen 48 uur van een antwoord te voorzien!

Retourneren


Retourneren

U kunt uw aankoop binnen 30 dagen gratis retourneren via DPD.

Druk op de knop hieronder en vul in:

  • Uw e-mailadres waar u de bestelling mee heeft geplaatst
  • Uw bestelnummer

Hierna kunt u aangeven wat u wilt retourneren, een DPD servicepunt uitzoeken en een adresetiket + retourpakbon downloaden en uitprinten.

  1. Stop het product in de verzenddoos samen met de retourpakbon
  2. Plak het adresetiket op de verzenddoos.
Maak hier  een DPD retourlabel aan!

Wilt u een aankoop van langer dan 30 dagen geleden retourneren?
Vraag hiervoor een retourlink aan door een bericht te sturen naar [email protected].

Retourneren via PostNL is niet gratis. U zult het retourpakket voldoende moeten frankeren. U kunt alleen gratis retourneren via DPD (zie hierboven).

Als u wilt retourneren via PostNL maak dan gebruik van dit formulier en voeg het volledig ingevulde retourenformulier toe aan uw retourzending.

Doorsafe retourenformulier – uitprinten en toevoegen aan uw retourzending

U kunt de goederen terugsturen naar:

Doorsafe Retour
Ordernummer:
Hooiweg 11
5165NL Waspik
Nederland

Retour pakket a.u.b. voldoende frankeren!

Het retouradres is geen bezoekadres. Het retour adres kunt u alleen gebruiken voor het toesturen van retouren per post. Langskomen, bezoeken of afleveren is op het retour adres niet mogelijk.

Voor alle aankopen in deze webshop geldt “Niet goed – geld terug” wanneer u zich houdt aan de volgende retourvoorwaarden. U stuurt ons uw aankoop:

  1. gratis via DHL of voldoende gefrankeerd via PostNL.
  2. retour binnen een maand na de aankoop. De aankoopdatum is de datum op de factuur.
  3. volledig retour. Alles wat u heeft ontvangen, moet worden teruggestuurd.
  4. in een degelijke verzendverpakking retour, bij voorkeur in dezelfde verpakking waarin het product aan u verzonden is.
  5. onbeschadigd retour qua product en product-verpakking. Dus test eerst uw product voordat u het product installeert/monteert.
  6. met een onbeschadigde “control/quality-passed” zegel(s) aan de achterkant van het toestel. U kunt het product dus niet open schroeven.
  7. met een pakbon of een volledig ingevuld Doorsafe retouren formulier met daarop: uw adres, het bestel-nr (staat op de factuur) en uw bank-rekening-nr (waarop u de terugbetaling wilt ontvangen)

Mits aan alle retourvoorwaarden wordt voldaan, zullen we binnen 2 weken na terug ontvangst van het Doorsafe product het aankoopbedrag naar u overmaken.