Klantvragen

Technische support

Heb je na aankoop in onze webshop een technische vraag over de installatie, of over het gebruik één van onze producten? Geen probleem. Stuur dan even een mailtje naar ons [email protected].

Als je ons mailt, stuur dan ons:

• Je aankoopbewijs
(wij leveren alleen onze gespecialiseerde support aan onze eigen kanten, een goede reden om bij ons te kopen!)
• Je vraag

We streven er naar om je binnen 48 uur van een antwoord te voorzien!

Advies nodig?

Draadloze deurbellen hebben allerlei opties en specificaties. We begrijpen dat dit soms behoorlijk complex kan overkomen. Daar hebben we de keuzehulp voor gemaakt.

Maar als u toch nog een vraag of advies nodig heeft, dan kan je ons een mail sturen naar [email protected].

Telefonisch zijn wij te bereiken op:  020 214 61 61 (ma-vr; 9-17)

Retourneren

Klik voor meer informatie

U kunt uw aankoop gratis retourneren via DHL. Vraag hiervoor een retourlink aan door een bericht te sturen naar [email protected] .

Laat ons weten:

  • uw naam
  • uw bestelnummer

Met de retourlink kunt u aangeven wat u wilt retourneren, een DHL servicepunt uitzoeken en een adresetiket + retourpakbon downloaden en uitprinten.

 

+ Nadat u de retourlink heeft ontvangen en hier op heeft geklikt vragen wij van u het volgende te doen:

  1. Geef aan welk(e) product(en) u wilt retourneren
  2. Geef aan waarom u het product wilt retourneren
  3. Geef aan bij welk DHL servicepunt u wilt retourneren
  4. Download de retourfomulieren: het adresetiket + de retourpakbon
  5. Stop het product in de verzenddoos samen met de retourpakbon
  6. Plak het adresetiket op de verzenddoos.

Retourneren via PostNL is niet gratis. U zult het retourpakket voldoende moeten frankeren. U kunt alleen gratis retourneren via DHL (zie hierboven).

Als u wilt retourneren via PostNL maak dan gebruik van dit formulier en voeg het volledig ingevulde retourenformulier toe aan uw retourzending.

Doorsafe retourenformulier – uitprinten en toevoegen aan uw retourzending

U kunt de goederen terugsturen naar:

Doorsafe Retour
Ordernummer:
Hooiweg 11
5165NL Waspik
Nederland

Retour pakket a.u.b. voldoende frankeren!

Het retouradres is geen bezoekadres. Het retour adres kunt u alleen gebruiken voor het toesturen van retouren per post. Langskomen, bezoeken of afleveren is op het retour adres niet mogelijk.

Voor alle aankopen in deze webshop geldt “Niet goed – geld terug” wanneer u zich houdt aan de volgende retourvoorwaarden. U stuurt ons uw aankoop:

  1. gratis via DHL of voldoende gefrankeerd via PostNL.
  2. retour binnen een maand na de aankoop. De aankoopdatum is de datum op de factuur.
  3. volledig retour. Alles wat u heeft ontvangen, moet worden teruggestuurd.
  4. in een degelijke verzendverpakking retour, bij voorkeur in dezelfde verpakking waarin het product aan u verzonden is.
  5. onbeschadigd retour qua product en product-verpakking. Dus test eerst uw product voordat u het product installeert/monteert.
  6. met een onbeschadigde “control/quality-passed” zegel(s) aan de achterkant van het toestel. U kunt het product dus niet open schroeven.
  7. met een pakbon of een volledig ingevuld Doorsafe retouren formulier met daarop: uw adres, het bestel-nr (staat op de factuur) en uw bank-rekening-nr (waarop u de terugbetaling wilt ontvangen)

Mits aan alle retourvoorwaarden wordt voldaan, zullen we binnen 2 weken na terug ontvangst van het Doorsafe product het aankoopbedrag naar u overmaken.