Hoe kan het Doorbird Digitale Paspoort opnieuw opvragen en de Doorbird resetten naar de fabrieksinstellingen?

Het opnieuw opvragen van een Doorbird Digitaal Paspoort en het resetten van een Doorbird naar de fabrieksinstellingen gaat als volgt:

1. Zorg dat de Doorbird met een netwerkkabel verbonden is met de WiFi router. En zorg dat de smartphone via WiFi verbonden is met dezelfde WiFi router. Steek de stekker in de Doorbird en wacht tot de de Doorbird zegt: Successfully connected to the internet.

2. Ga in de Doorbird app naar Instellingen (onderin het scherm, meest rechter tabblad met het wieltje)

3. Selecteer de Doorbird in het netwerk. (Staat hier niks, dan is de Doorbird niet verbonden met het internet. Volg deze link om dit te controleren. Of de smartphone is niet verbonden met dezelfde router via WiFi)

4. Check of de Doorbird stroom heeft, verbonden is met het internet, en of de Doorbird gezegd heeft: Successfully verbonden to the internet. En druk op Continue.

5. Druk nu 5 keer op de deurbel knop binnen 30 seconden.

6. Vul een emailadres waarin waar het nieuwe digitale paspoort naar toe kan worden verzonden.

7. Druk op de link in de email, vink de Captcha aan en druk op verzenden en bevestig. Hierna zult u een nieuw digitaal paspoort ontvangen op uw emailadres.